- Szczegóły
- Autor: Monika Czerwińska-Babiarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu – Wydział II ds. Przestępczości Gospodarczej uprzejmie zawiadamia. iż nadzoruje śledztwo o sygn. Vl Ds. 30/13 przeciwko Marcinowi R.. Jackowi K.. Piotrowi P.. Tomaszowi P, i innym podejrzanym o czyny z art.286 § 1 k.k. i inne polegające na doprowadzeniu wielu osób do niekorzystnego rozporządzenia mieniem w okresie od stycznia 2011r. do maja 2014r., poprzez zawieranie szeregu niekorzystnych umów na świadczenie usług telekomunikacyjnych, a związanych z działalnością spółek: PTS SA, Polska Telefonia Stacjonarna SA, Telekomunikacja Dzień Dobry SA, Perseus sp. z o.o.
Mając powyższe na uwadze, osoby pokrzywdzone działaniami w.w. podmiotów związanymi z zawieraniem umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych
Czytaj więcej: Informacja dla osób pokrzywdzonych przez firmy telekomunikacyjne
- Szczegóły
- Autor: Monika Czerwińska-Babiarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
- UOKiK wydał decyzję dotyczącą Telekomunikacji Cyfrowej.
- Jej przedstawiciele niezgodnie z prawdą twierdzą, że reprezentują dotychczasowego operatora - w istocie dostawcę usług telekomunikacyjnych konsumenta.
- Nałożona kara wyniosła prawie 500 tys. zł.
Komentarz Prezesa UOKiK Marka Niechciała
Zobacz więcej materiałów multimedialnych
- Szczegóły
- Autor: Małgorzata Rymarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
- UOKiK ostrzega: Nasza S.A., firma telekomunikacyjna, dzwoni i podszywa się pod twojego operatora.
- Uważaj: podpisując dokumenty, zmienisz usługodawcę.
- Zanim to zrobisz, zadzwoń do swojego operatora i zapytaj, czy rzeczywiście ma dla ciebie nową ofertę.
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi postępowanie przeciwko Nasza S.A. – operatorowi telekomunikacyjnemu i ostrzega konsumentów: Nasza S.A. wprowadza w błąd. Praktyki spółki mogą powodować znaczne straty finansowe i
- Szczegóły
- Autor: Małgorzata Rymarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
- Ruszyła strona internetowa informująca o pozasądowym dochodzeniu roszczeń.
- Wejdź na www.polubowne.uokik.gov.pl i dowiedz się, jak rozwiązać spór ze sprzedawcą.
- Droga pozasądowa jest szybsza, tańsza i prostsza niż sądowa.
www.polubowne.uokik.gov.pl – to adres strony internetowej, która informuje o tym, jak możesz rozwiązać spór z przedsiębiorcą poza sądem. Znajdziesz na niej odpowiedzi na najczęstsze pytania, np. kiedy możesz skorzystać z takiej drogi, ile trwa takie
Czytaj więcej: Pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich - www.polubowne.uokik.gov.pl
- Szczegóły
- Autor: Małgorzata Rymarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
- 22.07.2017 r. - weszła w życie ustawa o kredycie hipotecznym i nadzorze nad pośrednikami i agentami.
- Kredyt hipoteczny udzielany będzie tylko w walucie, w której konsument uzyskuje większość dochodów.
- To pierwsza ustawa, która kompleksowo reguluje reklamę, oferowanie, zawieranie i wykonywanie umów o kredyt hipoteczny
Zobacz więcej materiałów multimedialnych
W sobotę, 22 lipca, zaczyna obowiązywać ustawa o kredycie hipotecznym i nadzorze nad pośrednikami kredytu i
Czytaj więcej: Ustawa o kredycie hipotecznym i nadzorze nad pośrednikami kredytu i agentami