- Szczegóły
- Autor: Małgorzata Rymarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
Szanowni Państwo,
z okazji Światowego Dnia Konsumenta mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w debacie “Konsument na rynku usług telekomunikacyjnych oraz e-commerce”, która odbędzie się 16 marca br. (w środę) w Warszawie, w godz. 10.00-13.30 (w Centrum Konferencyjno-Szkoleniowym UOKiK). Szczegóły znajdują się na stronie wydarzenia.
Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu prosimy o rejestrację do 9 marca br. w systemie on-line. Uczestnictwo w wydarzeniu jest bezpłatne. Liczba miejsc jest ograniczona.
Jednocześnie informujemy, że debata będzie transmitowana on-line na stronie https://uokik.gov.pl/online/, a nagrania z niej zostaną udostępnione na stronie UOKiK. Ponadto w trakcie wydarzenia oraz transmisji
- Szczegóły
- Autor: Małgorzata Rymarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
Uprzejmie informuję, że obniżamy państwu abonament za telefon stacjonarny – w ten sposób spółka Novum prezentowała swoją ofertę. Konsultanci tak prowadzili rozmowy, aby konsument był przekonany o tym, że rozmawia z przedstawicielem dotychczasowego operatora, dlatego zgadzał się na nowe warunki. Kara finansowa za wprowadzanie w błąd wyniosła ponad 481 tys. zł
[Warszawa, 17 lutego 2016 r.] Novum jest dostawcą usług telekomunikacyjnych i oferuje swoje usługi, m.in
Czytaj więcej: Przedsiębiorca telekomunikacyjny Novum wprowadzał w błąd
- Szczegóły
- Autor: Monika Czerwińska-Babiarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
UWAGA!!! Powiatowy Rzecznik Konsumentów ostrzega przed oszustami oferującymi czujniki czadu. Osoba bądź osoby podające się za pracowników firmy gazowniczej lub strażaków oferują konsumentom sprzedaż czujników czadu w cenie kilkukrotnie wyższej niż przeciętna. W takim przypadku należy wylegitymować te osoby, poprosić o wzorzec umowy sprzedaży czujników czadu, gdzie powinny być umieszczone dane indentyfikacyjne danej firmy, nazwa, imię i nazwisko przedsiębiorcy
Czytaj więcej: Ostrzeżenie przed oszustami oferującymi czujniki gazu
- Szczegóły
- Autor: Małgorzata Rymarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
Komisja Europejska, w ramach działań mających na celu poprawę sytuacji konsumentów korzystających z transgranicznych detalicznych usług finansowych, prowadzi kampanię skierowaną do obywateli. Celem kampanii jest zebranie przez Komisję informacji na temat głównych problemów, które konsumenci napotykają w tym obszarze (np. problem z założeniem konta bankowego czy ubezpieczeniem samochodu w innym kraju UE).
KE zachęca konsumentów do przekazywania
- Szczegóły
- Autor: Monika Czerwińska-Babiarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
Infolinia Konsumencka 800 889 866 przestała działać 31 grudnia 2015 r.
Uruchomienie nowej infolinii (pod zmienionym numerem) planowane jest w pierwszym kwartale 2016 roku.
Przesunięcie terminu uruchomienia Infolinii wynika ze zmiany modelu jej funkcjonowania – zostanie wprowadzona odpłatność za połączenie (opłata jak za połączenie wg taryfy operatora, z którym konsument ma podpisaną umowę).
Środki, które do tej pory służyły finansowaniu połączeń, zostaną przeznaczone na
Czytaj więcej: Informacja dotycząca bezpłatnej Infolinii Konsumenckiej