- Szczegóły
- Autor: Małgorzata Rymarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
UOKiK ostrzega: jak wynika z wpływających do Urzędu skarg konsumentów, oferująca usługi telekomunikacyjne spółka PGT, działająca pod nazwą Telefonia Polska Razem, wprowadza konsumentów w błąd, informując, że reprezentuje dotychczasowego operatora. Często przedstawiciele spółki zabierają też wszystkie podpisane przez klienta dokumenty. To kolejne ostrzeżenie konsumenckie wydane przez UOKiK
Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynęło blisko 200 skarg konsumentów dotyczących praktyk spółki PGT w Warszawie, działającej pod marką Telefonia Polska Razem. Przedsiębiorca oferuje usługi telekomunikacyjne przez telefon oraz w domach klientów. Skargi konsumentów, głównie
Czytaj więcej: PGT S.A. Telefonia Polska Razem - ostrzeżenie konsumenckie
- Szczegóły
- Autor: Małgorzata Rymarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
Szanowni Państwo,
z okazji Światowego Dnia Konsumenta mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w debacie “Konsument na rynku usług telekomunikacyjnych oraz e-commerce”, która odbędzie się 16 marca br. (w środę) w Warszawie, w godz. 10.00-13.30 (w Centrum Konferencyjno-Szkoleniowym UOKiK). Szczegóły znajdują się na stronie wydarzenia.
Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu prosimy o rejestrację do 9 marca br. w systemie on-line. Uczestnictwo w wydarzeniu jest
- Szczegóły
- Autor: Małgorzata Rymarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
Uprzejmie informuję, że obniżamy państwu abonament za telefon stacjonarny – w ten sposób spółka Novum prezentowała swoją ofertę. Konsultanci tak prowadzili rozmowy, aby konsument był przekonany o tym, że rozmawia z przedstawicielem dotychczasowego operatora, dlatego zgadzał się na nowe warunki. Kara finansowa za wprowadzanie w błąd wyniosła ponad 481 tys. zł
[Warszawa, 17 lutego 2016 r.] Novum jest dostawcą usług telekomunikacyjnych i oferuje swoje usługi, m.in
Czytaj więcej: Przedsiębiorca telekomunikacyjny Novum wprowadzał w błąd
- Szczegóły
- Autor: Monika Czerwińska-Babiarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
UWAGA!!! Powiatowy Rzecznik Konsumentów ostrzega przed oszustami oferującymi czujniki czadu. Osoba bądź osoby podające się za pracowników firmy gazowniczej lub strażaków oferują konsumentom sprzedaż czujników czadu w cenie kilkukrotnie wyższej niż przeciętna. W takim przypadku należy wylegitymować te osoby, poprosić o wzorzec umowy sprzedaży czujników czadu, gdzie powinny być umieszczone dane indentyfikacyjne danej firmy, nazwa, imię i nazwisko przedsiębiorcy
Czytaj więcej: Ostrzeżenie przed oszustami oferującymi czujniki gazu
- Szczegóły
- Autor: Małgorzata Rymarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
Komisja Europejska, w ramach działań mających na celu poprawę sytuacji konsumentów korzystających z transgranicznych detalicznych usług finansowych, prowadzi kampanię skierowaną do obywateli. Celem kampanii jest zebranie przez Komisję informacji na temat głównych problemów, które konsumenci napotykają w tym obszarze (np. problem z założeniem konta bankowego czy ubezpieczeniem samochodu w innym kraju UE).
KE zachęca konsumentów do przekazywania