- Szczegóły
- Autor: Małgorzata Rymarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
PRAKTYKI AKWIZYTORÓW – POZNAJ SWOJE PRAWA
Bezpłatna kawa, sprzedawcy przebrani w lekarskie fartuchy, „ostatnia okazja” – to przykłady manipulacji wykorzystywanych przez akwizytorów. Przed dniem sprzedaży bezpośredniej, po raz drugi wspólnie, 24 instytucje przypominają, o czym warto pamiętać, kupując od akwizytora
[Warszawa, 16 października 2015] Dzień sprzedaży bezpośredniej obchodzony jest 17 października. Sprzedaż bezpośrednia może mieć miejsce m.in. podczas wizyty akwizytora w domu konsumenta ale też na pokazach w świetlicy osiedlowej, w sanatorium, centrum handlowym, a nawet podczas wycieczek do miejsc kultu religijnego. Kupując poza stałymi punktami sprzedaży detalicznej zawieramy
- Szczegóły
- Autor: Małgorzata Rymarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Skarżysku-Kamiennej informuje, iż w każdy czwartek pracownicy Biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów będą pełnić dyżury w poszczególnych gminach Powiatu Skarżyskiego. Spotkania odbywać się będą co czwartek w siedzibach danych Urzędów Gmin wg następującego harmonogramu:
01.10.2015 r. w godzinach: 9.00-14.00 - Urząd Gminy w Skarżysku Kościelnym,
08.10.2015 r. w godzinach: 9.00-14.00 - Urząd Gminy w Bliżynie,
15.10.2015 r. w
Czytaj więcej: Harmonogram dyżurów Powiatowego Rzecznika Konsumentów - 01.10.-22.10.2015 r.
- Szczegóły
- Autor: Małgorzata Rymarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Skarżysku-Kamiennej ponownie ostrzega przed podpisywaniem umów dotyczących sprzedaży energii elektrycznej. W ostatnim tygodniu kolejnych kilkunastu (według informacji posiadanych przez rzecznika) Mieszkańców Powiatu Skarżyskiego zawarło umowy sprzedaży energii elektrycznej z nieznanym sprzedawcą. Osoba bądź osoby podające się za pracowników Zakładu Energetycznego (posiadają nawet identyfikatory z nazwą PGE Dystrybucja S.A.) oferują
Czytaj więcej: Umowy sprzedaży energii elektrycznej - OSTRZEŻENIE
- Szczegóły
- Autor: Małgorzata Rymarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
Infolinia Konsumencka pomogła w tym roku już blisko 40 tys. konsumentów
Masz problem i nie wiesz, gdzie szukać porady? Nie wiesz, jak skutecznie złożyć reklamację w sklepie? Chcesz zwrócić towar, rozwiązać umowę z usługodawcą lub dowiedzieć się, jak skutecznie dochodzić swoich praw? Zapytaj ekspertów dzwoniąc na bezpłatny numer Infolinii Konsumenckiej: 800 889 866.
Stowarzyszenie Konsumentów Polskich oraz Fundacja Konsumentów już od
- Szczegóły
- Autor: Małgorzata Rymarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów

Noclegi, transport, wizy, ubezpieczenie – to tylko część spraw, które musimy załatwić zanim wyruszymy na wakacje. O czym warto pamiętać, wybierając się na urlop, przypomina dzisiaj 36 instytucji biorących udział we wspólnej akcji: Przed wakacjami – co warto wiedzieć?
Dzięki wspólnej akcji, organizowanej już po raz szósty, przydatne informacje są łatwo dostępne poprzez linki do stron internetowych uczestników projektu:
Czytaj więcej: Konsumencie, co warto wiedzieć przed wakacjami? Porady 36 instytucji
- Harmonogram dyżurów Powiatowego Rzecznika Konsumentów - 07.05-11.06.2015 r.
- Dyżur Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Łącznej - 30.04.2015 r.
- Dyżur Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Suchedniowie - 23.04.2015 r.
- Dyżur Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Suchedniowie
- Dyżur Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Bliżynie