- Szczegóły
- Autor: Monika Czerwińska-Babiarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
Uszkodzony bagaż po podróży samolotem? Pamiętaj o swoich prawach!
Prezes UOKiK postawił zarzuty liniom lotniczym Wizz Air.
Dotyczą nieodpowiadania na reklamacje bagażowe w terminie 14 dni i wprowadzających w błąd informacji o ograniczeniu odpowiedzialności przewoźnika.
Do UOKiK wpływają skargi dotyczące problemów z reklamacjami w sprawie uszkodzonych bagaży podczas lotów liniami Wizz Air. Konsumenci wskazują, że nie otrzymują odpowiedzi na swoje zgłoszenia, a próby kontaktu w sprawie reklamacji okazują się bezskuteczne. Prezes UOKiK postawił spółce Wizz Air Hungary z siedzibą w Budapeszcie zarzuty naruszania zbiorowych interesów konsumentów.
Nikt nie odpowiada, nikt nie odbiera
W kwestii obsługi reklamacji pasażerów w zakresie
Czytaj więcej: Reklamacje bagażowe. Wizz Air z zarzutami Prezesa UOKiK
- Szczegóły
- Autor: Monika Czerwińska-Babiarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
Angielski online? Sprawdź, ile zapłacisz, gdy się rozmyślisz.
Klienci Tutlo nie wiedzieli, jakie koszty wiążą się z rezygnacją z umowy.
Przedsiębiorcy grozi kara do 10 proc. rocznego obrotu.
Kursy językowe prowadzone przez internet cieszą się sporą popularnością. Platformy online oferują indywidualny kontakt z lektorem, łatwy dostęp do materiałów i elastyczny grafik. To coraz częściej wybierany model edukacji zarówno dzieci jak i dorosłych. Jednak wpływają też do UOKiK skargi. Klienci
Czytaj więcej: Kosztowna lekcja z Tutlo. Prezes UOKiK stawia zarzuty
- Szczegóły
- Autor: Monika Czerwińska-Babiarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
Black Friday, Black Week, Cyber Monday… – trwa szał świątecznych zakupów. Kupujemy i nawet nie musimy mieć za co, możemy przecież zapłacić później…
Uważaj! „Kup teraz, zapłać później” to kredyt! Może prowadzić do nadmiernego zadłużenia i wpłynąć na Twoją zdolność kredytową.
W najnowszej kampanii „Sprawdź, czy Cię stać!” Prezes UOKiK ostrzega konsumentów przed finansowymi konsekwencjami zakupów z odroczoną płatnością.
[Warszawa, 29 listopada 2024 r.] Świąteczne zakupowe szaleństwo ruszyło
Czytaj więcej: Kup teraz, zapłać później. Sprawdź, czy Cię stać. UOKiK startuje z kampanią
- Szczegóły
- Autor: Monika Czerwińska-Babiarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
Reklamy, chwyty marketingowe, kuszące promocje i… odroczone płatności. To gotowy przepis na nadmierne kupowanie i zadłużanie się.
Nie daj się złapać w konsumpcyjną pułapkę! Zaplanuj budżet. Zrób listę. Rozważ przed zakupem: potrzebuję czy chcę?
Nie zadłużaj się, by skorzystać z „wyjątkowych okazji”. Sprawdź, czy Cię stać! Sprawdź też więcej naszych tipów dla zakupowiczów!
Źródło:
https://uokik.gov.pl/black-friday-black-week-cyber-monday-swieta-zakupowiczow
- Szczegóły
- Autor: Monika Czerwińska-Babiarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
Spółka Jeronimo Martins Polska obiecywała zwrot wartości produktów promocyjnych na voucher, ale nie informowała o istotnych zasadach i ograniczeniach promocji.
Do przedsiębiorcy wpływały reklamacje, do UOKiK skargi konsumentów.
Spółce grozi kara do 10 proc. obrotu.
Na początku roku, 31 stycznia i 14 lutego, w sklepach Biedronka odbyły się jednodniowe akcje promocyjne – „Specjalna Środa” i „Walentynkowa Środa”. Klienci byli zachęcani do kupienia określonych produktów, za które mieli otrzymać
Czytaj więcej: Promocyjne akcje Biedronki z zarzutami Prezesa UOKiK