- Szczegóły
- Autor: Monika Czerwińska-Babiarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny postawił zarzuty Orange Polska wskutek nieprawidłowości towarzyszących aktywacji płatnych usług oferowanych przez Orange Polska i serwisów subskrypcyjnych świadczonych przez inne podmioty dla abonentów Orange. Za naruszenie zbiorowych interesów konsumentów Prezes UOKiK może nałożyć karę do 10 proc. Ubiegłorocznego obrotu.
Postępowanie przeciwko Orange Polska dotyczy dodatkowych opłat, które mogą się pojawić na rachunku w rubryce „usługi elektroniczne.” Są one naliczane za dwa rodzaje usług:
- usługi nietelekomunikacyjne świadczone przez Orange (aktywowane m.in. za pośrednictwem powiadomień tzw. flash SMS i kliknięcie przez konsumenta przycisku „OK” po jego otrzymaniu). Chodzi o takie serwisy jak m.in
- Szczegóły
- Autor: Monika Czerwińska-Babiarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
Propozycja zmian dotyczących pokazów handlowych
- Zakaz sprzedaży wyrobów medycznych poza lokalem firmy i przyjmowania płatności przed upływem terminu na odstąpienie od umowy – to niektóre propozycje legislacyjne Prezesa UOKiK.
- - Przygotowaliśmy projekt przepisów, które w systemowy sposób wyeliminują z rynku dużą część nieuczciwych praktyk, do których dochodzi podczas pokazów handlowych – mówi Tomasz Chróstny, Prezes UOKiK.
- Projekt zmian został wpisany do wykazu prac legislacyjnych Rady
Czytaj więcej: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów dla seniorów
- Szczegóły
- Autor: Monika Czerwińska-Babiarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
PRACA ZDALNA (w dniach 20.04. – 23.04.2021 r.).
Wszelkie zapytania dotyczące spraw konsumenckich proszę kierować na adres e-mail:
lub telefonicznie: 534 999 500.
- Szczegóły
- Autor: Monika Czerwińska-Babiarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
PRACA ZDALNA w dniach 13.04. – 16.04.2021 r.
Wszelkie zapytania dotyczące spraw konsumenckich proszę kierować na adres e-mail:
lub telefonicznie: 534 999 500.
- Szczegóły
- Autor: Monika Czerwińska-Babiarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
Komunikat!
W dniach 29.03. – 09.04.2021 r. Rzecznik Konsumentów będzie pracowała w trybie zdalnym.
Wszelkie zapytania dotyczące spraw konsumenckich proszę kierować na adres e-mail: