- Szczegóły
- Autor: Monika Czerwińska-Babiarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
- Ponad 120 mln zł – tyle wynosi kara nałożona przez Marka Niechciała prezesa UOKiK za tzw. aferę dieselgate.
- Sankcja została nałożona na Volkswagen Group Polska za wprowadzenie w błąd co do poziomu emisji spalin i kierowanie wytycznych skutkujących odrzuceniem reklamacji.
- To najwyższa kara w historii UOKiK za naruszenie praw konsumentów.
Wypowiedź prezesa UOKiK Marka Niechciała
25 tomów akt, ponad 5 tys. kart z dowodami – tyle materiałów zgromadził Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w postępowaniu przeciwko koncernowi Volkswagen Group Polska, które wczoraj się zakończyło. – Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów jest kolejnym organem ochrony konsumentów w Europie, który wydał decyzję w tej sprawie. Volkswagen
- Szczegóły
- Autor: Monika Czerwińska-Babiarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
- Postępowanie dotyczące manipulowania wskaźnikami emisji spalin w samochodach koncernu Volkswagen jest na końcowym etapie.
- Prezes UOKiK zakończył analizować materiał dowodowy, o czym poinformował pełnomocnika spółki.
- Oznacza to, że następnym krokiem będzie wydanie decyzji.
Wypowiedź prezesa UOKiK Marka Niechciała
Postępowanie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dotyczy tego, że koncern Volkswagen stosował w samochodach Volkswagen, Audi, Seat i
- Szczegóły
- Autor: Monika Czerwińska-Babiarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
- Zatajanie obowiązku zapłaty wynagrodzenia czy proponowanie pożyczek, których wysokość przewyższa możliwości konsumentów – to przykłady działań firmy Piotr Kopczyński Twoje Finanse.
- Prezes UOKiK wydał dwie decyzje kwestionujące praktyki pośrednika finansowego i postanowienia w zawieranych umowach.
- Klientami tej firmy byli mieszkańcy Dolnego Śląska.
Wypowiedź prezesa UOKiK Marka Niechciała
W maju 2018 r. prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów ostrzegał przed pośrednikiem
Czytaj więcej: Piotr Kopczyński Twoje Finanse - dwie decyzje
- Szczegóły
- Autor: Monika Czerwińska-Babiarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
- Ponad 475 tys. porad, 52 tys. interwencji u przedsiębiorców, pomoc procesowa w blisko 4 tys. spraw – to efekty pracy rzeczników konsumentów w 2018 r.
- Mocno wzrosła liczba skarg na usługi turystyczne i związane ze zdrowiem.
- Nadal są rozbieżności między poziomem ochrony w różnych częściach kraju.
Wypowiedź Pawła Rodziewicza, miejskiego rzecznika konsumentów w Elblągu
Masz problem z reklamacją produktu lub usługi i potrzebujesz wsparcia w sporze z przedsiębiorcą? Bezpłatna, fachowa
Czytaj więcej: Porady, interwencje, pomoc w sądzie - podsumowanie pracy rzeczników konsumentów
- Szczegóły
- Autor: Monika Czerwińska-Babiarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Skarżysku-Kamiennej informuje, iż pełni w biurze rzecznika dyżury co drugi poniedziałek w godzinach: 16.00–18.00.
Harmonogram najbliższych dyżurów:
20 stycznia 2020 r.
03 lutego 2020 r.
17 lutego 2020 r.
02 marca 2020 r.
16 marca 2020 r.
30 marca 2020 r.
27 kwietnia 2020 r.