- Szczegóły
- Autor: Monika Czerwińska-Babiarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
W dniu 14 czerwca 2019 r. (piątek) Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów będzie nieczynne z uwagi na wyjazd pracowników biura na szkolenie.
- Szczegóły
- Autor: Monika Czerwińska-Babiarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów

- Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał dwie decyzje dotyczące firm organizujących pokazy handlowe.
- Vitaldream oraz R.A.M. Polska sprzedawały Aplikator Pola Magnetycznego.
- Firmy wprowadzały konsumentów w błąd co do właściwości urządzenia.
Wypowiedź Marka Niechciała Prezesa UOKiK
Urząd wszczął postępowania przeciwko Vitaldream (obecnie w likwidacji) z Białych Błot oraz R.A.M. Polska z Opalenicy pod koniec 2018 roku. Przedsiębiorcy prowadzili sprzedaż poza lokalem - organizując
- Szczegóły
- Autor: Monika Czerwińska-Babiarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów

Wypowiedź Anny Janiszewskiej z Departamentu Inspekcji Handlowej UOKiK - wyniki kontroli
- Koszule czy swetry były z innych materiałów niż wynikało z etykiet, ręczniki nie trzymały wymiarów, a obrusy plamoodporne okazały się nieodporne na olej.
- W 2017 i 2018 r. Inspekcja Handlowa sprawdziła ponad 5 tys. partii ubrań dla dzieci i dorosłych, ręczników, strojów kąpielowych, odzieży sportowej, obrusów.
- Kontrolerzy mieli zastrzeżenia do ponad 30 proc. produktów, najgorzej wypadły te zbadane w
Czytaj więcej: Ubrania, ręczniki i stroje kąpielowe pod lupą Inspekcji Handlowej
- Szczegóły
- Autor: Monika Czerwińska-Babiarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
W dniu 05 czerwca 2019 r. (środa) Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów będzie nieczyne z uwagi na wyjazd pracowników biura na szkolenie.
- Szczegóły
- Autor: Monika Czerwińska-Babiarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów

- Orange Polska, SGI, Vex.
- To przedsiębiorcy, których dotyczyły wyroki sądowe w sprawach decyzji UOKiK z zakresu ochrony konsumentów.
Orange Polska – sygn. XVII AmA 54/17
Pierwszy wyrok dotyczy decyzji z sierpnia 2017 r. UOKiK uznał, że spółka Orange Polska naruszyła zbiorowe interesy konsumentów. Chodzi o reklamy radiowe, telewizyjne i zewnętrzne na bilbordach Superpromocji Neostrady i Geopromocji dla Neostrady. Operator zachęcał klientów niskimi opłatami miesięcznymi, nie