- Szczegóły
- Autor: Małgorzata Rymarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Skarżysku-Kamiennej informuje, iż pracownicy Biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów pełnią co drugi czwartek w godzinach:
9.00 – 14.00
dyżury w Urzędzie Miasta i Gminy Suchedniów,
ul. Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów.
Harmonogram najbliższych wyznaczonych spotkań:
21 stycznia 2016 r.
04 lutego 2016 r.
18 lutego 2016 r.
03 marca 2016 r.
17 marca 2016 r.
31 marca 2016 r.
- Szczegóły
- Autor: Małgorzata Rymarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
Konsumencie,
w grudniu br. bezpłatną poradę prawną otrzymasz ekspresowo przez Internet.
Stowarzyszenie Konsumentów Polskich zaprasza do skorzystania z bezpłatnych porad prawnych udzielanych przez Internet. Na większość zapytań odpowiedź zostanie udzielona w ciągu 24 godzin.
Więcej informacji na stronie internetowej Stowarzyszenia Konsumentów Polskich:
Czytaj więcej: Bezpłatne internetowe porady prawne dla konsumentów
- Szczegóły
- Autor: Małgorzata Rymarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Skarżysku-Kamiennej działa przy Starostwie Powiatowym w Skarżysku-Kamiennej - Plac Floriański 1, pok. 33, na parterze.
Porad Konsumentom - Mieszkańcom Powiatu Skarżyskiego udzielają:
Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Monika Czerwińska-Babiarz
Inspektor ds.obsługi biura i spraw konsumenckich
Agnieszka Góralczyk
Dni i godziny przyjęć Konsumentów:
Poniedziałek: 7.20 - 15.20 lub 10.00 - 18.00 (co drugi tydzień wg harmonogramu),
Wtorek: 7.20 - 15.20,
Środa
- Szczegóły
- Autor: Monika Czerwińska-Babiarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
UWAGA!!! Powiatowy Rzecznik Konsumentów ponownie ostrzega przed podpisywaniem umów dotyczących sprzedaży energii elektrycznej z nowym, nieznanym sprzedawcą energii elektrycznej. W ostatnich dniach zgłosiło się kilka osób, które zawarły umowy sprzedaży energii elektrycznej.
Osoba bądź osoby podające się za pracowników Zakładu Energetycznego (posiadają nawet identyfikatory z nazwą PGE Dystrybucja S. A.) oferują konsumentom sprzedaż „tańszej” energii
- Szczegóły
- Autor: Małgorzata Rymarz
- Kategoria: Rzecznik Konsumentów
Zwrot nietrafionego prezentu? Możliwy wtedy, gdy kupujemy na odległość, np. przez Internet. Kosztowny „gratis”? Porównuj ceny. W gorączce świątecznych zakupów skorzystaj ze specjalnych porad udzielanych przez organizacje konsumenckie
[Warszawa, 3 grudnia 2015 r.] Zwrot prezentu, który nie ma wad, a po prostu nie podoba się obdarowanemu, zależy od dobrej woli sprzedawcy. Jeżeli się zgadza, ma prawo określać własne warunki, np. termin, wymagać dostarczenia
- Harmonogram dyżurów Powiatowego Rzecznika Konsumentów - 26.11.-17.12.2015 r.
- Nowa odsłona kampanii "Nie daj się nabrać. Sprawdź, zanim podpiszesz"
- UOKiK - postępowania przeciwko sprzedawcom energii elektrycznej
- Harmonogram dyżurów Powiatowego Rzecznika Konsumentów - 29.10.-19.11.2015 r.
- Praktyki akwizytorów - poznaj swoje prawa