rzecznik-banner

Darmowe próbki, a może bezpłatne subskrypcje? Limitowana oferta? Ekspert gorąco poleca…

Różne formy, te same techniki – wpływania na ludzi. Jak im nie ulegać?

Ty też masz wpływ! Jak nie ulegać marketingowym sztuczkom – przeczytaj poradnik UOKiK.


Różne formy, te same techniki – wywierania wpływu na ludzi. Konsumenci mają kupować i realizować cele sprzedażowe marek – to stare zasady marketingu. Przed Dniem Konsumenta, przypadającym 15 marca, przypominamy o tym, jaką siłą jesteśmy my – kupujący.

Ty też masz wpływ! Poradnik UOKiK – sprawdź, jak rozpoznawać marketingowe sztuczki i im nie ulegać. Przeczytaj i podaj dalej porady, które przygotowaliśmy na podstawie „Wywierania wpływu na ludzi” Roberta B. Cialdiniego.

Źródło: https://uokik.gov.pl/ty-tez-masz-wplyw-poradnik-uokik

2012-2025 Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kamiennej.