Świętujemy rok edukacyjnej obecności na Instagramie @uokikgovpl.
Dynamiczny świat SoMe zapewniał nam dużo wyzwań i nowych doświadczeń – w szczególności związanych z publikacją Rekomendacji dla influencerów.
To ważny dla nas kanał otwartej rozmowy z konsumentami i przedsiębiorcami.
W marcu 2022 r. uruchomiliśmy profil na Instagramie @uokikgov.pl – dodatkowe narzędzie komunikacji z konsumentami i przedsiębiorcami. Dzięki aktywności w mediach społecznościowych poszerzamy grono odbiorców ważnych treści edukacyjno-informacyjnych.
Na Instagramie publikujemy treści dotyczące m.in. influencer marketingu, bezpieczeństwa produktów, aktualnej działalności urzędu i edukacji konsumenckiej. Prowadzimy tu także liczne kampanie edukacyjne, np. #OznaczamReklamy, #NaUrlopie, #IdąŚwięta czy #CenyBezTajemnic, w których informujemy o podstawowych prawach konsumenckich, oraz podpowiadamy, gdzie szukać pomocy i jak dokonywać odpowiedzialnych decyzji zakupowych.
W pierwszym roku działalności kanału liczba obserwujących profil UOKiK na Instagramie wyniosła ponad 20 tys. Dołącz do nich!