rzecznik-banner

Turysta mądry po szkodzie, czyli m.in. jak złożyć reklamację i wyegzekwować swoje prawa, jeśli urlop nie poszedł zgodnie z planem.

Z Anną Myrczek, ekspertką Europejskiego Centrum Konsumenckiego przy UOKiK porozmawia Agnieszka Kopacz-Domańska.

Webinar odbędzie się w czwartek, 15 września o godz. 13:00

Odpowiemy również na pytania – możecie je zadać podczas trwania transmisji.

Link do spotkania: www.infoliniakonsumencka.pl/live/

Możesz wziąć w nim udział również poprzez nasz profil na Instagramie uokikgovpl

Nagranie będzie dostępne na stronie: www.infoliniakonsumencka.pl/webinary-podcasty/

Źródło: https://uokik.gov.pl/komentarze_wyjasnienia_i_stanowiska.php?news_id=18857

 

2012-2022 Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kamiennej.