Szanowni Państwo,
z okazji Światowego Dnia Konsumenta mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w debacie “Konsument na rynku usług telekomunikacyjnych oraz e-commerce”, która odbędzie się 16 marca br. (w środę) w Warszawie, w godz. 10.00-13.30 (w Centrum Konferencyjno-Szkoleniowym UOKiK). Szczegóły znajdują się na stronie wydarzenia.
Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu prosimy o rejestrację do 9 marca br. w systemie on-line. Uczestnictwo w wydarzeniu jest bezpłatne. Liczba miejsc jest ograniczona.
Jednocześnie informujemy, że debata będzie transmitowana on-line na stronie https://uokik.gov.pl/online/, a nagrania z niej zostaną udostępnione na stronie UOKiK. Ponadto w trakcie wydarzenia oraz transmisji zapewnione będzie tłumaczenie migowe.
Debata z okazji Światowego Dnia Konsumenta stanowi okazję do podsumowania ponad roku obowiązywania zmienionych przepisów konsumenckich. Uczestnicy spotkania zastanowią się na ile faktycznie przedsiębiorcy respektują nałożone na nich obowiązki. Dyskutować również będą o określonych wątpliwościach, które pojawiły się wraz z wejściem w życie nowych reguł. Jak zmienił się marketing bezpośredni oraz jaka jest relacja pomiędzy ustawą o prawach konsumenta a prawem telekomunikacyjnym ― między innymi te zagadnienia będą przedmiotem rozważań. Dodatkowo poruszony zostanie temat równie ważny i aktualny ― w jaki sposób przedsiębiorcy mają prawo zmieniać warunki umów z konsumentami.
Na spotkanie zapraszamy konsumentów oraz ich rzeczników, przedsiębiorców i przedstawicieli organizacji ich zrzeszających, prawników, a także akademików zainteresowanych tą tematyką.
Program debaty do pobrania na stronie http://events.uokik.gov.pl/debata-20160316
Źródło: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów