Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Skarżysku-Kamiennej działa przy Starostwie Powiatowym w Skarżysku-Kamiennej - Plac Floriański 1, pok. 33, na parterze.
Porad Konsumentom - Mieszkańcom Powiatu Skarżyskiego udzielają:
Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Monika Czerwińska-Babiarz
Inspektor ds.obsługi biura i spraw konsumenckich
Agnieszka Góralczyk
Dni i godziny przyjęć Konsumentów:
Poniedziałek: 7.20 - 15.20 lub 10.00 - 18.00 (co drugi tydzień wg harmonogramu),
Wtorek: 7.20 - 15.20,
Środa: 7.20 - 15.20,
Czwartek: 7.20 - 15.20
Piątek: 7.20 - 15.20
tel. 41 395 30 32
e-mail:
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Skarżysku-Kamiennej przyjmuje Interesantów, czyli osoby, które są:
- Konsumentami, tj. osobami fizycznymi dokonującymi z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (dotyczy umów zawartych pomiędzy osobą fizyczną
a przedsiębiorcą, nie dotyczy zatem umów zawartych pomiędzy osobą fizyczną a osobą fizyczną i umów zawartych pomiędzy przedsiębiorcą a przedsiębiorcą)i jednocześnie - Mieszkańcami Powiatu Skarżyskiego obejmującego miasta i gminy: Skarżysko-Kamienna, Bliżyn, Łączna, Skarżysko Kościelne i Suchedniów.
Podczas nieobecności pracowników Biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Skarżysku-Kamiennej informacji z zakresu prawa konsumenckiego udziela Mieszkańcom Powiatu Skarżyskiego Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Kielcach pod numerem telefonu: +48 41 366 19 41.