W celu podniesienia jakości pracy urzędu oraz spełnienia potrzeb i oczekiwań Klientów Starostwa Powiatowego przeprowadzone zostało badanie satysfakcji Klienta. Badanie przeprowadzono w okresie od maja do września 2015r zarówno w formie wywiadów jak i samodzielnie wypełnianych przez Klienta ankiet. W badaniach wzięło udział 226 osób, których opinie przedstawia raport2.03 MB.
Poniżej przedstawione zostały oceny Klientów Starostwa Powiatowego na temat poziomu świadczonych usług przez Starostwo Powiatowe
- Urząd jest otwarty w dogodnych dla klienta godzinach
średnia ocena 4,44
- Informacja o sposobie załatwianych spraw przez urząd jest wystarczająca
średnia ocena 4,43
- Dostępność do odpowiednich druków, wniosków, formularzy
średnia ocena 4,47
- Czas i wygoda oczekiwania na przyjęcie oraz szybkość obsługi są satysfakcjonujące
średnia ocena 4,10
Opinia Klienta Starostwa Powiatowego o pracowniku Starostwa, który załatwiał sprawę
- Urzędnicy dysponują fachową wiedzą, są kompetentni, znają przepisy i procedury
średnia ocena 4,52
- Urzędnicy jasno i wyczerpująco przekazują informacje na temat załatwianej sprawy
średnia ocena 4,53
- Urzędnicy są zaangażowani w świadczenie załatwianej sprawy
średnia ocena 4,52
- Urzędnicy są uprzejmi, odznaczają się wysoką kulturą osobistą
średnia ocena 4,50