Ponadto pozytywny wynik audytu świadczy o tym, iż proces realizacji usług publicznych jest stale kontrolowany. W ramach doskonalenia systemu oceniana jest satysfakcja klientów urzędu na podstawie anonimowych ankiet w zakresie świadczonych usług. Ich uwagi stanowią cenny materiał w podnoszeniu jakości pracy placówki. Zastosowanie jasnych i precyzyjnych procedur postępowania w Systemie Zarządzania Jakością skutkuje ułatwieniem działalności starostwa oraz świadczy o dołożeniu wszelkich starań i troski przez kierownictwo urzędu o jakość wyrażoną w funkcjonującej Polityce Jakości z jednoczesnym wykazaniem zgodności z przepisami prawa.
Potwierdzenie najwyższej jakości usług to przed wszystkim stałe doskonalenie pracy urzędników oraz wzmocnienie wiarygodności urzędu w opinii interesantów.
Starostwo certyfikowane ponownie
- Szczegóły
- Autor: Małgorzata Łakomiec
- Kategoria: PN-EN ISO 9001:2015