Wydział Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej uruchamia pilotażowy system powiadamiania SMS-em o terminie odbioru prawa jazdy lub dowodu rejestracyjnego. Rozwiązanie to ma na celu usprawnienie obsługi klientów urzędu.

Od 16 lipca urzędnicy Wydziału Komunikacji i Transportu o terminie odbioru prawa jazdy i dowodu rejestracyjnego będą informować wszystkich zainteresowanych wysyłając SMS-a. Na razie usługa będzie miała charakter pilotażowy i będzie testowana przez okres miesiąca. Jeżeli okaże się, że jest faktycznym udogodnieniem dla mieszkańców i w istotny sposób wpływa na poprawę obsługi w urzędzie – to będzie wprowadzona na stałe.  

Mamy nadzieję, że dzięki powiadomieniom SMS-owym zwiększy się poziom satysfakcji naszych klientów z obsługi w urzędzie – mówi starosta skarżyski Michał Jędrys.

Usługa jest bezpłatna, a SMS-owe powiadomienie otrzyma każdy, kto zostawi numer telefonu komórkowego urzędnikowi przyjmującemu wniosek o wydanie prawa jazdy lub dowodu rejestracyjnego.

Liczymy, że nasi klienci skorzystają z proponowanego systemu powiadamiania, by maksymalnie skrócić czas oczekiwania na swoje dokumenty.

DSCF3429 1

2012-2022 Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kamiennej.