Klienci załatwiający sprawę w Starostwie Powiatowym w Skarżysku-Kamiennej  mogą wyrazić swoją opinię na temat jakości usług świadczonych przez pracowników w tutejszym Wydziale Komunikacji i Transportu.

Pobierając  bilet z biletomatu do rejestracji, nie zostawiajmy go u pracownika, ani  nie wyrzucajmy do kosza. Na parterze w  poczekalni dla klientów oczekujących na swoją kolejkę w Wydziale Komunikacji obok biletomatu znajduje się pudełko, do którego należy wrzucić bilet po załatwieniu sprawy. 

Kolor zielony oznacza zadowolenie  klienta  z  realizowanej usługi i podejścia pracownika. Kolor czerwony wyraża  niezadowolenie z obsługi. Skrzynka jest dodatkowo oznaczona czytelnymi symbolami.

Jako urząd chcemy ciągle podnosić jakość naszej pracy. Pomagają nam w tym badania satysfakcji klienta. Zachęcamy więc Państwa do wrzucenia niepotrzebnego już biletu do pudełka. To szybki i prosty sposób oceny. Każda wyrażona przez Państwo opinia jest dla nas ważna, bo dzięki niej możemy lepiej zaspokajać potrzeby   i oczekiwania naszych klientów.

DSC 5994DSC 5996

2012-2022 Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kamiennej.