- Szczegóły
- Autor: Małgorzata Łakomiec
- Kategoria: PN-EN ISO 9001:2015
W celu ciągłego doskonalenia jakości świadczonych usług i lepszego zaspokajania potrzeb Klientów urzędu podjęliśmy decyzję o aktualizacji funkcjonującego w Starostwie Powiatowym od 2012 roku Systemu Zarządzania Jakością na nową normę ISO 9001:2015.
System Zarządzania Jakością zgodny z nową normą ISO 9001:2015 jest skoncentrowany na planowaniu i zarządzaniu, uwzględnia przy tym wszystkie czynniki, które mogą mieć wpływ na realizację celów urzędu. Nowa norma wykorzystuje podejście procesowe oraz myślenie oparte na ryzyku i szansach, obejmuje systematyczne zarządzanie procesami oraz ich wzajemne oddziaływanie tak, aby osiągnąć zamierzone wyniki zgodne z Polityką Jakości i celami strategicznymi Starostwa Powiatowego w Skarżysku
- Szczegóły
- Autor: Anna Dąbek
- Kategoria: PN-EN ISO 9001:2015
W celu podniesienia jakości pracy urzędu oraz spełnienia potrzeb i oczekiwań Klientów Starostwa Powiatowego przeprowadzone zostało badanie satysfakcji Klienta. Badanie przeprowadzono w okresie od maja do września 2015r zarówno w formie wywiadów jak i samodzielnie wypełnianych przez Klienta ankiet. W badaniach wzięło udział 226 osób, których opinie przedstawia raport2.03 MB.
Poniżej przedstawione zostały oceny Klientów Starostwa Powiatowego na temat
Czytaj więcej: Wyniki badania satysfakcji Klienta Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej
- Szczegóły
- Autor: Małgorzata Łakomiec
- Kategoria: PN-EN ISO 9001:2015
Aby jeszcze sprawniej wykonywać powierzone nam zadania, stale podnosimy jakość świadczonych przez nas usług. Nasze działania dostosowujemy do najnowszych międzynarodowych norm jakości. Potwierdza to kolejny audyt certyfikacyjny.
W styczniu firma Certika przeprowadziła audit certyfikujący, który potwierdził po raz kolejny zgodność stosowanych w urzędzie procedur z systemem zarządzania jakością pierwszy raz według zasad nowej normy PN-EN 9001:2015. Certika Sp. z o. o. jest